26 Ağustos 2013 Pazartesi

Ben 10 Alien Unlock

Türkiye'nin en çok izleyene çizgi dizilerinden biri olan Ben 10 oyunlarına olan ilgi her geçen gün daha da artmaya devam ediyor. Bizlerde bu ilgilin farkında olarak sizler için ben 10 oyunlarını bir araya getirdik. Oyunları sıralarken en çok tutulan oyunlardan biri olan Ben 10 Alien Unlock oyunu ile başlamayı tercih ettik.

Ben 10 Alien Unlock oyununda bir çok yeni kahraman ile birlikte belirli bölümleri geçerek oyunu bitirmeye çalışıyorsunuz. Fakat bu durum o kadar da kolay değil. Çünkü oyunda bölümlerde ilerledikçe oyunun zorluğu daha da artmaktadır. Bu sebepten daha dikkatli bir şekilde oyunu oynayarak bölümleri daha kolay bir şekilde geçebilirsiniz.


Ben 10 Alien Unlock oyununda seçtiğiniz kahramanın kontrollerini yön tuşları yardımı ile kontrol edebilir ve X,Z tuşları ile birlikte saldırılarda bulunabilirsiniz. Bu şekilde doğru saldırılar gerçekleştirerek düşmanlarınızı yok edebilirsiniz. Şimdiden bu oyunda sizlere iyi eğlenceler diliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder